جستجو ، انتخاب و خرید محصولات هوشمند

بایگانی

هدست ال جی

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ب.ظ

ال جی  از هدست بدون سیم رونمایی خواهد کرد.



مدل TONE FREE (HBS-F110) اولین هدست پشت‌گردنی ال‌جی است که از هدفون‌های بدون سیم استفاده می‌کند. این هدفون‌ها وقتی روی هدست قرار بگیرند، شارژ می‌شوند و همیشه برای استفاده آماده هستند. این پشت‌گردنی ال‌جی نه تنها قابلیت لرزش و باتری بیشتری مهیا می‌کند، بلکه جایگاه امنی برای هدفون‌ها وقتی در گوش نیستند محسوب می‌شود و باعث می‌شود احتمال گم شدن آن‌ها خیلی کم شود.


این هدست همچنین امکانی را در اختیار شما می‌گذارد تا تماس‌ها را بدون نیاز به دست و فقط با دستور صوتی پاسخ دهید یا رد کنید. همچنین گجت شارژر همراه میزان باتری بیشتری در مواقع کمبود شارژ مهیا می‌کند. بدون هیچ سیم و مشکلات اذیت‌کننده پیچیده شدن آن به هم، هدست TONE FREE راحت‌ترین و خلاقانه‌ترین هدست بدون‌سیم برای مشتریان امروز محسوب می‌شود.


دو هدست ال‌جی TONE STUDIO و TONE FREE تنها دو محصول از سری متنوع هدست‌های بلوتوثی ال‌جی در CES 2017 هستند و مدل‌های دیگری نیز رونمایی خواهند شد. مدل‌هایی مثل TONE Infinimا(HBS-920) با طراحی فلزی و مدل TONE Ultraا(HBS-820) که با همکاری شرکت متخصص محصولات صوتی JBL ساخته شده و دارای میکروفون دوگانه MEM است که مکالمه‌ بسیار واضحی در اختیار مشتریان می‌گذارد.




کانال ما در تلگرام:smartjoo@  :loudspeaker:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی